fbpx

LappSimon

För drygt hundra år sedan startade Nils-Åke Simonsson sitt renslakteri i Harads som 1939 togs över av sonen John.

Uppdraget

Tack vare handeln och sina goda relationer med samerna fick han namnet LappSimon. Sedan dess är allt historia, ja, ren mathistoria. 

2020 var det dags för LappSimon att ta steget in i den digitala världen. Vår uppgift var att ge dem en digital närvaro.  I syfte att alla runt om i Sverige skulle kunna få ta del av LappSimons förädlade produkter. 

LappSimon-3

Vad gjorde vi?

Tillsammans med LappSimon tog vi fram en modern E-handel, med fokus på foto och film som visade på LappSimons premiumprodukter. 

Vi upprättade även en kommunikationsplan och arbetar dagligen tillsammans med LappSimon inom området kommunikation. Vår spetskompetens inom datadriven marknadsföring går hand i hand med LappSimons vision att nå ut till rätt målgrupp, runt om i Sverige. 

Förutom slående design får man något som är värt ännu mer - ett oslagbart engagemang från hela byrån.

Robin Simonsson, VD

Behöver du hjälp att synas?
Vi finns här för dig!